- В помощь учителю 1 класса
- Фестиваль "Калейдоскоп исследований-2017"
- Фестиваль "Калейдоскоп исследований-2019"
- Конкурс-эссе "180-degrees turn"
- Молодому педагогу
« Февраль 2019 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 |
- 2014 Август
- 2014 Октябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Ноябрь
- 2018 Март
- 2018 Сентябрь
- 2019 Февраль
- 2019 Апрель
- 2019 Май
16:48 БҚО қоғамдық гуманитарлық цикл педагогтарына арналған «Өсу Векторы». | |
2019 жылдың 24 - 26 қаңтар аралығында БҚО қоғамдық гуманитарлық цикл педагогтарына арналған кезекті «Өсу Векторы лагері оздырылды. Осы жолы лагерьге қатысушылар қоғамдық гуманитарлық цикл педагогтары болды. Лагерь аясында Педагогикалық шеберлік Орталығының Орал қаласындағы филиалының тренерлері Лилия Абакиева, Светлана Коровина и Гульмира Капанова дебаттық турнир, ұйымдастырып, «Білім беруде иннновациялар үздіксіз болуы мүмкін бе?» тақырыбында өткізді Сонымен бірге, тренерлер тартымды Stand-UP турнир өткізді. Турнирде келесі тақырыптар бойынша әзіл монологтар тыңдалды: «Жас мұғалім: мектептегі қыспаққа шыдау туралы нұсқаулық», «Жас мұғалім: өзіңнен 5 -ақ жас кіші оқушылармен қалай қарым –қатынас жасау қажет?», «Мектеп: жоғары оқу орнында мен оны қалай елестеттім, шын мәнінде қандай екен?» «Мен және менің әріптестерім…», «Мен мектеп директоры болғанда ...» . Әзіл барысында мұғалімдердің ізденімпаздықтары, креативтіліктері, харизмаларының арқасында шара мазмұнды әсерлі өтті. Өсу Векторына қатысушылардың кері байланыс парақтарында Орал қ. ПШО тренерлеріне алғыс білдіре отырып, кәсіптік дамуда үлкен әсері болатындығын атап өткен. | |
|
Всего комментариев: 0 | |