- В помощь учителю 1 класса
- Фестиваль "Калейдоскоп исследований-2017"
- Фестиваль "Калейдоскоп исследований-2019"
- Конкурс-эссе "180-degrees turn"
- Молодому педагогу
« Февраль 2019 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 |
- 2014 Август
- 2014 Октябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Ноябрь
- 2018 Март
- 2018 Сентябрь
- 2019 Февраль
- 2019 Апрель
- 2019 Май
16:54 Хабарландыру | |
«НЗМ» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы филиалының әдістемелік орталығы және Жетекші мектептердің «Орал көшбасшылары» желілік қоғамдастығы республикалық «Білімді ел – образованная страна» білім беру қоғамдық - саяси газетінің ақпараттық қолдауымен «Зерттеулер калейдоскопы» аймақтық фестивалінің ашылатындығын хабарлайды. Педагогикалық шеберлік орталығының I, II, III деңгей бағдарламалары және Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы», «Мұғалімнің мектептегі көшбасшылығы» және «Тиімді оқыту» бағдарламалары бойынша оқытылған және сертификатталған жалпы білім беретін мектеп мұғалімдерін, «Сабақты зерттеу» курсы бойынша оқытылған мектеп тренерлерін фестивальге қатысуға шақырамыз. Фестивальдің мақсаты орта білім беру мазмұнын жаңартуды жүзеге асыру жағдайында мектеп мұғалімдерінің жаңа тәжірибесін дамытудың болашағы мен проблемаларын кәсіби талдауды өзектілендіру және белсендіру болып табылады. Материалдар 2019 жылдың 10 ақпанынан 10 наурызына дейін қабылданады. Өткізу түрі – сырттай. «Зерттеулер калейдоскопы» фестиваліне қатысу шарттарымен Жетекші мектептердің «Орал көшбасшылары» желілік қауымдастығының http://lideruralska.ucoz.ru сайтында толығырақ танысуға болады. | |
|
Всего комментариев: 0 | |